Misintentie aanvragen

Vanaf 1 januari 2023 gaan de misvieringen in het weekend enkel nog door in de kerk van Buggenhout op zaterdag om 17:30 u. en in de kerk van Lebbeke op zondag om 10:30 u.

Misintenties vanaf 1 januari 2023 aanvraagformulier

Noteer of het gaat om een Jaargetijde  of Mis  op datum en voor wie (gelieve de naam duidelijk te schrijven)
Steek deze aanvraag in een omslag met het gepaste bedrag: 15 euro of bij voorkeur via rekening intentie Mariaparochie:
BE60 7390 2025 0870
Noteer duidelijk:
datum en voor wie en bezorg ook deze fiche aan het secretariaat in de brievenbus of via mail. De betalingen gebeuren ten laatste 14 dagen voor de viering, dan verschijnt het ook eenmaal in het parochieblad.

Parochiesecretariaat Buggenhout, Pastorijstr 5, 9255 Buggenhout
Open maandag 18– 19u, donderdag 09 -11u

Parochiesecretariaat Lebbeke, Grote Plaats 15, 9280 Lebbeke
Open dinsdag en zaterdag 9 – 11u, dinsdag en donderdag 13 – 15u
secretariaat@mariaparochie.be

Gelieve geen overschrijvingen te doen zonder voordien eerst de intentie aan te vragen, op eender welke wijze via het secretariaat, voorgedrukte enveloppen of via mail.

Voor een Misintentie in de Mariaviering in de Boskapel BUGGENHOUT  of O.-L.-V. Geboorte LEBBEKE (voor de wisselend eucharistie op zaterdag om 08:00u raadpleeg hiervoor steeds uw parochieblad)

Logo Mariaparochie