In de Mariaparochie in Buggenhout-Lebbeke brengt Kerk & Leven kerkelijk en ander nieuws wekelijks in de brievenbus.

Bezorg aankondigingen en teksten graag minstens 10 dagen voor de gewenste verschijningsdatum via het redactieadres.

Kerk & Leven, editie Buggenhout

052 41 05 95  Mail

Eind- en kerkplekredactie Redactie Mariaparochie in Buggenhout-Lebbeke  Mail

Lees als abonnee Kerk & Leven ook online

Goed nieuws voor wie zich (her)abonneert op Kerk & Leven. Natuurlijk is het voor de meeste lezers belangrijk dit interessante blad iedere woensdag trouw in de brievenbus te vinden. En misschien meteen al eens naar de lokale nieuwtjes te kijken en dan later ook te genieten van de vele interessante artikels die iets meer diepgang brengen in onze vaak oppervlakkige wereld.

Maar wist je dat je met dit abonnement ook gratis toegang krijgt tot de online-versie?

Inderdaad, op het internet kan je als abonnee - waar en wanneer dit jou het best uitkomt - niet alleen het parochieblad van deze week lezen maar ook die van de vorige weken en zelfs jaren. Dus ook op vakantie of in de trein of waar je maar wilt. Je moet alleen zorgen dat je je abonneenummer bij de hand hebt (dat staat elke week bovenaan op de voorzijde afgedrukt). En je kan dus ook even teruggaan in de tijd naar iets interessants dat je vroeger hebt gelezen (of gemist!).

Kerk & Leven niet (goed) ontvangen

Kerk & Leven wordt uitgereikt tussen dinsdag en donderdag. Dus als u donderdag na de postbedeling geen Kerk & Leven hebt ontvangen, kan u met onderstaand formulier een klacht indienen.
Of liep er iets anders mis? Meld het ook via dit formulier.
Gelieve een klacht zo snel mogelijk te melden.