maskedvormelingen
Omwille van de coronopandemie zijn onze vormelingen van de kerkplek Sint-Gerardus Majella te Opstal zo goed als onzichtbaar geweest in het voorbije jaar. Fysieke bijeenkomsten in de kerk waren immers - zoals elders - niet mogelijk. De afgelopen maanden hebben zij dan vooral online catechese gevolgd en opdrachtjes uitgevoerd.
Nu er een hele reeks versoepelingen zijn, willen we onze vormelingen ook in het kerkgebouw een gezicht geven. Zij verdienen het om voorgesteld te worden aan de andere kerkgangers.
Op het linkse paneel zie je onze gemaskerde onherkenbare vormelingen. Rechts zijn onze jongens en meisjes ontmaskerd en zie je de stralende gezichten van onze 27 vormelingen!
Zij kijken alvast uit naar de verdere vormselvoorbereiding én het vormsel zelf in september.