Hierbij het correcte prentje met alle namen die een uitvaart hadden in onze kerkplekken van de Mariaparochie sinds Allerzielen 2022.

Allerzielen 2023

In de loop van de voorbije maanden – sinds Allerzielen 2020 – hebben wij elkaar ontmoet naar aanleiding van een overlijden in uw familie of vriendenkring in een van de kerkplekken.

Ook als parochiegemeenschap vergeten wij onze overledenen niet en bidden wij elke zondagsviering voor hen.

Op dinsdag 02 november – Allerzielen – zullen wij met u hen biddend gedenken tijdens een viering voor alle overledenen.

Had u een uitvaartdienst in de kerk van Buggenhout, Opdorp of Opstal verwachten we u in de kerk van Buggenhout op dinsdag 2 november om 19 u.

Had u een uitvaartdienst in de kerk van Denderbelle, Lebbeke of Wieze verwachten we u in de kerk van Lebbeke op dinsdag 2 november om 19 u.

In deze gedachtenisviering wordt u bij de offergang een gebedskaartje overhandigd.

U ontvangt ook het kruis-icoontje dat een blijvende uitnodiging is om de gedachtenis van onze overleden familieleden, vrienden en bekenden ook biddend trouw te blijven. Immers, zo zijn wij onze dierbaren het meest nabij.

Van harte nodigen wij u uit naar deze dienst. Eén iemand van de familie of kennissen wordt achteraan de kerk verwacht om een kaarsje van de overledene bij het begin van de viering naar voor te brengen.

Wil je ook spontaan kenbaar maken aan de mensen die helpen bij de viering.

Hou er wel rekening mee dat er geen voorbehouden plaatsen zijn.

Als parochiepriester, als parochieploeg en als medemensen zijn wij, ook in alle andere omstandigheden, steeds tot uw dienst.

Met oprechte groeten, namens de parochieploeg en de uitvaartvoorgangers.