De 'VZW Parochiale Werken' is verantwoordelijk voor de materiële zorg over de gebouwen die eigendom zijn van de parochie.

VZW Parochiale Werken Denderbelle beschikt over twee lokalen aan die gehuurd kunnen worden voor diverse aangelegenheden. Kies hieronder het gewenste lokaal en vul het formulier in om een reservatie te maken. Wij houden je op de hoogte van het verdere verloop van de reservatie.

v.z.w. Parochiale Werken H.-Gerardus Opstal

Contactpersonen: Peter De Ridder en Marc Wauters

De v.z.w. beheert het Parochiaal Centrum Torenhof, Putweg 2 te Buggenhout-Opstal. De grote zaal en twee vergaderlokalen staan ter beschikking van de parochiale organisaties doch ook andere verenigingen en particulieren kunnen er gebruik van maken zoals voor familiefeesten.

Gemandateerde uitbater Torenhof: Piet Van Engelgem (0475/98.06.70).

Palingfeesten: Jaarlijks richt de v.z.w. Parochiale Werken H.-Gerardus Palingfeesten in op de eerste zondag na Allerheiligen. Om dit tot een goed einde te brengen zijn vele handen en ideeën nodig. Op deze manier willen wij de samenhorigheid versterken en de financiële lasten van de parochiezaal ondersteunen.

Klik hier voor een stukje geschiedenis over het Torenhof

v.z.w. Parochiale Werken Nicolaas Buggenhout

Beheert het Parochiaal Centrum Nicolaas in de Jachtweg te Buggenhout. De lokalen staan ter beschikking van de parochiale organisaties doch ook andere verenigingen en particulieren kunnen er gebruik van maken zoals voor familiefeesten.

Klik hier voor alle info over zaal Nicolaas

VZW Parochiale Werken Lebbeke e-mail

is eigenaar van het complex Toreken, Grote Plaats, Lebbeke. De verhuur of gebruik van de zalen is per 1 maart 2024 via de gemeente Lebbeke: reservaties.lebbeke.be.

voorzitter: Geert C. Leenknegt
Secretaris: Leo Quintelier  0475 635 623
Penningmeester: Leo Quintelier
Lieven Van MedegaelVincent De WolfJozef Van Gijzehem,

Zaal 't Klokske Opdorp

Lucien Mertens, verantwoordelijke voor alle afspraken met de gebruikers:

052/33.26.49 of e-mail: lucien.mertens@skynet.be.

Klik hier voor een stukje geschiedenis over 't Klokske.