We willen alle medewerkers danken die zich inzetten op onze Mariaparochie in Buggenhout-Lebbeke.

Op zaterdag 18 november 2023 om 19 u. in de kerk van Opstal was er een bedankingsconcert met aansluitend een receptie.

Jullie inzet is soms gezien, soms onopgemerkt, soms in grote dingen, soms in kleine bijdragen, op basis van af en toe of zelfs op regelmatige basis, tot zelfs wekelijks, of soms meer. Het kan niet onderschat worden wat medewerkers op een parochie doen. Het is niet goed als we het pas beseffen als we iemand eens missen door omstandigheden.

Daarom willen we jullie uitdrukkelijk danken!

Aan het orgel Johan Eyckerman werden een aantal werken gebracht met tussendoor een paar korte bedankingswoorden. Je vindt hier het programma.

De medewerkers vragen we om hun gegevens in te vullen via de vrijwilligersfiche (oa. noodzakelijk met betrekking tot de discretie- en geheimhoudingsplicht, wet op de privacy, en de gedragscode).

Nogmaals: hartelijk dank!!!

bedankingsconcert