PAROCHIEZAAL NICOLAAS kan een ontmoetingsplaats zijn voor onze gemeenschap.

De parochiezalen Nicolaas staan ter beschikking van alle verenigingen binnen en buiten Buggenhout. Ook privé initiatieven zijn welkom.

De infrastructuur Nicolaas is gelegen in het centrum van Buggenhout en is geschikt voor feesten, recepties, vergaderingen, tentoonstellingen, rouwfeestmaaltijden, optredens, culturele evenementen enz.

De grote feestzaal (26m x 14m) heeft een capaciteit van max. 360 zitplaatsen aan tafels.  Het podium (11m x 5m) heeft een capaciteit van max. 56 zitplaatsen.  Deze zaal beschikt over een ingerichte toog,  aangepaste frigo’s en een geluidsinstallatie.

De kleine feestzaal (9,30m x 14m) heeft een capaciteit van max. 100 zitplaatsen aan tafels.  Deze zaal beschikt over een ingerichte toog,  aangepaste frigo’s en een geluidsinstallatie.

De vergaderzaal (10m x 6 m) heeft een capaciteit van max. 60 zitplaatsen aan tafels en heeft toegang tot de toog van de grote feestzaal.

Een modern ingerichte keuken met warme luchtoven, 8 gasvuren en 2 friteuses van 12 liter laten toe om eetfestijnen te organiseren.  Deze keuken beschikt ook over een industriële afwasmachine, 2 dubbele afwasbakken en een frigo.  Glazen, borden en bestekken zijn in voorraad voor 300 personen.

Reservaties gebeuren via de zaalverantwoordelijke: Raf Lambrechts.

Wie interesse heeft neemt contact op via mail of via de telefoon:

rafaellambrechts@gmail.com

Artikel uit Kerk & Leven 2019-04, editie Buggenhout: Nicolaas in de kijker